Tényleg elhíznak a volt dohányosok?

A dohányzás abbahagyását követően, különböző kellemetlen hatásokkal kell szembesülni. Ezek a megvonási tünetek, pl. ingerlékenység, alvászavar, depresszió, hízás, fokozott éhség érzet. Kétség kívül van a nikotinnak egyfajta olyan anyagcserét fokozó hatása, ami ha kiesik, akkor átmenetileg (néhány hónapig) pár kilót (3kg/év) felszedhet a páciens. Ennél nagyobb súlygyarapodás már nem a nikotin megvonásnak a számlájára írható. Biorezonanciával történő leszokás esetében elkerülhetők az elvonási tünetek!

A dohányzás abbahagyását követően, különböző kellemetlen hatásokkal kell szembesülni. Ezek a megvonási tünetek, pl. ingerlékenység, alvászavar, depresszió, hízás, fokozott éhség érzet.

Persze a biorezonanciával történő kezelés során ezek a tünetek elhanyagolhatóak.

Sokszor tapasztaljuk azt, különösen női dohányosok körében, hogy fél az elhízástól, ezért inkább nem teszi le a cigarettát.

Kétség kívül van a nikotinnak egyfajta olyan anyagcserét fokozó hatása, ami ha kiesik, akkor átmenetileg (néhány hónapig) pár kilót (3kg/év) felszedhet a páciens. Ennél nagyobb súlygyarapodás már nem a nikotin megvonásnak a számlájára írható.

Fontos tudni, hogy azok, akik leteszik a cigit, nem csak a nikotint keresik, hanem van egyfajta olyan hatása is a cigarettázásnak, amit gyakran összetévesztenek a nikotin éhséggel, amit úgy nevezünk szokás, matatás, babrálás. Hiányzik a mozdulat, az elfoglaltság. Ezt nem lehet gépekkel megszüntetni, ehhez kell az önkontroll. Elkezdenek helyette rágcsálni, különböző dolgokat vesznek a szájukba, amivel a cigaretta fizikai hatását pótolják. Így chipset, ropit, cukorkát, kekszet, stb. Ezek eredményeképp növekszik meg a súly. Nem javasolt a sós dolgok (ropi, mogyoró) fogyasztása sem, mert arra szomjasak leszünk, ami még jó is lenne, hisz sok folyadékot kell innunk, de a szervezet a só hatására megköti a vizet, így ismét a súlygyarapodás csapdájába kerülünk.

Ez ellen úgy lehet küzdeni, hogy egyrészt tudatosan étkezik az ember, csak főétkezésekkor, illetve a rágcsálást zöldséggel, gyümölccsel oldja meg, így azok nem hizlalják, s még egészségesek is. Ilyen lehet pl. sárgarépa cigaretta nagyságú csíkokra vágva, bébi répa. Bármilyen olyan zöldség, gyümölcs, amit szeretünk. Lehet még egy pohár vizet lassan kortyolgatva utánozni a cigarettázás mozdulatát. Ezek alkalmazásával biztosított a siker.

 

Jó egészséget!

 

Élj egészségesen, jelentkezz dohányzásról leszoktatásra!

Bradák Éva 0620/9277-600

www.eletmodszalon.hu